.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با هدف رشد کسب و کار های نوپا در استان مازندران
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه نوآوری و فناوری مازندران افتتاح شد
شبکه نوآوری و فناوری مازندران، مینونت با شعار نوآوری بدون مرز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دکتر سورنا ستاری، استاندار استان مازندران مجید حسین‌زادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران دکتر علی معتمدزادگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرای و دانشگاهی افتتاح شد.
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه نوآوری و فناوری مازندران  افتتاح شد

به گزارش شمال نیوز مینونت با هدف رشد کسب و کار های نوپا در سراسر استان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسط پارک علم و فناوری استان مازندران ایجاد شده و خدماتی همانند مشاوره، منتورینگ، سرمایه‌گذاری، بیمه تکمیلی، آموزش های صوتی و تصویری و … را به کارآفرینان مازندرانی ارائه می‌کند.

دکتر سورنا ستاری، در جلسه کارگروه رونق تولید و اقتصاد دانش‌ بنیان استان گفت: با توجه به اینکه مازندران جزو پهناورترین استان‌های کشور می‌باشد، ایجاد شبکه نوآوری و فناوری مازندران راه‌کاری مناسبی برای ارائه خدمات پارک و علم فناوری به همه مردم این استان می‌باشد.

دکتر معتمدزادگان، در بین خبرنگاران گفت: یکی از اهداف این شبکه کوتاه کردن برد مسافتی شرکت‌های دانش بنیان و ارائه برخی از خدمات شامل مشاوره‌های حقوقی و مالیاتی، آموزشی و راهنمایی‌های فنی است، و همچنین تسهیل در حضور عموم مردم در اکوسیستم شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های استارتاپی و آشنایی بیشتر با این فضا از دیگر امکانات این شبکه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در شبکه نوآوری و فناوری مازندران به نشانی اینترنتی http://www.minonet.org  از خدمات این سامانه برخوردار شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.